5buçuk aylık ayakta sallıyorum son bir aydır , öncesinde yatağında yatardı , artık yatağını görünce feryat figan ,nedense… neyse işte gece uykusuysa ayakta uyutuyorum sonra yanına yatıyorum uykusu bölünmüyor tekrar ayağa almıyorum , gündüz uykusuysa ayakta uyutuyorum kenara koyuyorum uyanırsa yarım saat sonra vs tekrar ayakta sallıyorum geri uykuya dalınca bırakıyorum kenara … bir gaza gelip eğitim vermek istiyorum ama daha o gaza gelemedim çok zormuş gibi geliyor …