Doktorunuzla iletişime geçin.idrar yolu enfeksiyonu olabilir.kakada kana dikkat edin varsa bunu da doktorunuza mutlaka bildirin.bizim de aynı problem vardı 6 aya kadar sürekli kustu.her emmeden sonra oluk oluk .reflü varmış.ama kilosu iyi olduğu için ilaç kullanmadık.