Elifavc61 alerji mamaları genelde kötü kokulu ve tadı da kötü oluyor bizde 1 hafta oldu başlayalı. 2-3 damla pekmez koyuyorum doktoru koyabilirsin dedi birde forumda bir anne yazmış vanilin varya keke koyduğumuz paketini açıp kıtuya koyuyorum 1-2 daat sonra çıkartıyorum mamanın kokusunu alıyor