Herkese merhabalar,
Bebeğim 4 ay 4 günlük.
Bu zamana kadar her gün kakasını yapardı. 1 haftadır sütüm biraz az geldiğinden günde 2-3 biberon takviyesi veriyorum mama.
Herhangi bir sıkıntısı vs yok görünürde ama bugün 5. Gün hala kakasını yapmadı. İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum Bir sıkıntı olur mu acaba doktora götürmeli miyim?