Dikkatannevar Ben bebeğimi kundak yapmıyorum çünkü asla sevmiyor. 22 günlük su an. Agliyor kundaklaninca. Annem de bacakları çarpık olur yapmazsan diyor. Sizler naptınız bu konuda ne dusunuyorsunuz
Umutveannesi Dikkatannevar ben hiç yapmadım oğlum 13,5 aylık. Ablamda iki çocuğuna yapmadı hiç öyle bi sorun yaşamadık. Ne alakası var neden çarpık olsun uydurmasyon bir şey 😄
benoyleuygungordum_ Dikkatannevar asıl bacaklarınıda kundaklarsanız kalça çıkıklığı olur lütfen bacakları kundaklamayın sadece yarım kundak yapın yapacaksanız
Senazz11 Dikkatannevar bizde 24 günlüğüz ilk 1 hafta yaptim sevmedi ağlıyordu sürekli annemler çarpık oluyor diyo surkeli ayakalrini topluyor yuakri doğru yok öyle kalir cart curt falan şuan ayakalri düzeldi bende kundak yapmıyorum sıcak zaten ağlayıp duruyor kundakta
Mervetnl Senazz11 ayaklarını gazı olduğu için topluyor benim oğlumda yapardı gayette düzeldi 3 aylık şu an anneler bir çok şeyş biliyor kendi doğrularına göre ama en basitinden elinizde telefon var google ablaya sorsanız bile doğru olmadığını söyler
Dikkatannevar Senazz11 ayyy aynen benimkide hep topluyo bacaklarini. Babannem öyle gördükçe aklı gidiyo😂😂😂
Aslicamm Dikkatannevar kundak yapılsa bİle bacakların serbest kalmasi gerekiyo zaten kalça cikikligi olmaması adına sıkı sıkı kundak asla önerilmiyor sadece kollar bağlanabilir gevşek bi şekilde onun da bacaklarda ilgisi yok zaten sakın bacakları da sıkıştırıp yapmalarına izin vermeyin
Dikkatannevar Aslicamm bana kalmadan oğlum izin vermiyo zaten bende korktumolur mu olmaz mı diye bı fikir alıyım dedim
Senazz11 Dikkatannevar ya araştırdım doktora ebeye de sordum ilk 1-2 ay toplama oluyormuş anne karnında 9 ay o şekilde kaldığı için o şekilde rahat ediyor ve zamanla düzelir dediler şuan 24 günlük ayakalrini çok nadir topluyor akma kafaya eskilere bakarsak hepsi boş şeyler
Defnesa Ben hep kundak yaparım doğduğundan beri ama kundak olmadan uyumuyor yüzünü çiziyor uyanıyordu ama yarım kubdak yapıyorum zaten bacaklarının çarpık durması lazım şu anda kalça çıkığı olmaması için tam kundak zaten sıkıntı yapmayın