zeynepzeze ben 6. ay sonrası bebeğimde yan etki yaşadık. Bu sebeple Çocuk Nöroloji bölümüne gittim. Polatlıda oturduğumuz için rutin kontrollerimizi buradan bir doktor yapıyor ama nöroloğumuz Medicalpark’ta görev yapıyor. Aşıdan birkaç gün sonra bebeğim gözlerini yukarı dikip başını aşağı yukarı sallıyordu. Doktora gider gitmez bebeğimde aşı sonrası anlam veremediğim davranışlar söz konusu dedim. Hemen bana 2 video açtı. Bu mu bu mu dedi. 2. video kızımda görülen vakaydı. Bu dedim. Doktorumuz hemen başladı anlatmaya. Yaklaşık yarım saat muayene etti bizi. Bebeğimizi tamamen baştan aşağı muayene etti. Reflekslerinden, kulak içi, ağız burun kontrolüne kadar yaptı. Dikkat testi yaptı. Beyinde bir sıkıntı meydana gelip gelmediğinden emin olmak için EEG çektirdi. Onu inceledi. Sendrom hakkında bilgi verdi. Çıkarken bize kartını ve telefon numarasını verdi. Çok ilgili ve başarılı bir doktor gerçekten. Çok memnun kaldım.