AlinaUmyy Kabin boy alacağım o yüzden satılık bir sıkıntısı yok 1300 düşünüyordum ama 1000tlye vereceğim
Tubaucak Valla ben bunu kullaniyorum siyahini cok asiri memnunum evet katlaniyor semsiye tipi. Fiyati cok uygun tutmus kacirmayin
AlinaUmyy Gecikme için kusura bakmayın kızlar sağlık sorunlarından dolayı giremedim buraya bursa içi elden teslim düşünüyorum