Kızlar ev yapımı tarhanam vardı acısız bitti. Kayınvalidem verdi bi kavanoz tarhana. Bebeğimde var en sevdiği çorba tavuk suyuna tarhana yaptım hafif bi acılığı var öyle aşırı değil ama hafif ısırıyo gibi . Bebeğim 14 aylık poposunda kızarma veya kabızlık sıkıntısı çekerim diye korkuyorum çorbacıda dökmek istemiyorum lezzeti gayet yerinde. Acı yiyen bebeleriniz var mı sizce ne yapayım