Btl411 dogdugundan beri canbebe kullaniyorum. 2 arkadasim daha kullaniuor. Ne sizdirma ne pisik ne kizariklik en ufak bi sorunla karsilasmadik cok sukur. Iceriginde zararli maddelerin olmamasi da en onemli kriterimdi zaten. Tavsiye edenlere dua ediyorum cok sukur. Yalniz hangi beze gecerseniz gecin bez degisimini kademeli yapin yoksa pisik olurmus. 2 kez can bebe 1 kez molfix gibi gibi