Selam kızlar
bebeğim 9 ay 3 günlük 3 gün önce KKK yani kızamık kızamıkçık kabakulak aşısı olduk.
Sağlık ocağında yapan ebe aslında 1 yaş aşısı olduğunu fakat salgın olduğu için 3 ay öne çekildiğini söyledi bazı arkadaşlarım bunu 1 yaşında yaptırmış sizler ne zaman yaptırdınız