Liva123 Doktor tavsiyesiyle 4. Ayda ek gidaya basladik yaklasik 20 gun oldu ne versem istemiyor, agzni acmiyor . Boyle birsey yasayan oldumu
DarkSwan Liva123 4.ayda ek gıda için çok erken. Bir çay kaşığı kadar tadım yaptırın sadece. Zaten fazlasını yemez.
Liva123 Doktor önerisiyle basladik . Sadece mama aldgi icin. Emzirmiyorum . Tadina bakmak bile istemio hc birseyin sgzni kilitliyor resmen
Emuleys Liva123 önünde yemek yiyin sofranızda pusetin içerisinden falan bir şekilde sizi görüyor olsun veya yer sofrasında yiyin yani yemek kokularını aldıkça iştahı açılır inşallah