Bebeğim doğdu 3.ayımda adet oldum her zaman ki gibi 1 hafta sürdü bitince 10 gün sonra bi daha oldum o da 1 hafta sürdü şu an 25 gün geçti aradan hala olmadım normal mi?o zamanlarım aşırı stresliydim bebeğim gazlıydı. Genelde 2 adet arasında 20 gün olurdu gece fena başım döndü hafif mide bulantısı da yaşayınca biraz korktum açıkçası? Böyle düzensiz mi oluyor doğumdan sonra?