winnie-the-pooh Arkadaşlar Avent aldım ama memnun kalmadım düştükçe akıtmaya başladı içi kokmaya başladı . Fiyat önemli değil artık yeterki iyi olsun damlatmayan koku yapmayan suluk önerir misiniz
anorganikanneeee winnie-the-pooh kaç aylık bebişiniz bilmiyorum ama e-bebek’te baby plus çelik suluk var. Sıcak hava da falan suyun ısınma derdi olmuyor, koku yapmıyor. Temizlemesi kolay. 5 yaş ve 1 yaşındaki çocuklarım kullanıyor
Niloya_ winnie-the-pooh E bebek den aldım güzel ama benim kızım suyu çekip heryere püskürtüyor önce ona Bi çözüm bulmam lazim😅
livanurvealpinannesi61 winnie-the-pooh aventin genel sorunu sanırım bütün sulukları akıtıyor. Ben chicco kullanıyorum oğlum kere de attı kaç kez hiç akıtma yapmıyor asla.
[silindi] Ben ebebeğin kendi markasını kullandım ilk hiç memnun kalmadım koku yapıyordu 1 gün içinde. Chicconun suluğunu aldım memnunum koku akıtma vs yapmadı.
Ekinveannesi winnie-the-pooh içinden fırçası çıkıyor zaten ayrıca o fırça ile temizleyemezseniz e bebekten fırça alabilirsiniz onunla gayet temizleniyor 19.90 TL. Bir de şırınga ile de temizliyorum ben. Şırınga ya su alıp bı kaç kere pipete sıkınca zaten içinde ne varsa gidiyo. Ben ne temizliğinde ne akitmasinda hiç sorun yaşamadım.