doruk2022 dogdugundan beri yanaginin kenarindaydi sonra vucuduna atti. Doktor locoderm kortizonlu ilac vermisti. Onu kullaninca geciyordu ama bitmiyordu yine tekrarliyordu. Bebegim kasinmiyor, huysuzlanmiyordu. Aklima geldikce mustelanin nemlendiricisiyle nemlendiriyordum. Ne zaman camasir kurutma makinesi aldik, o zaman gecti bebegimin egzamasi. Yani ben buna bagliyorum. Belki de kendiliginden gecmistir, belki bir seye alerjisi vardi ama bünyesi alisti bilmiyorum ama cok şükür kurtulduk. Tüy, hav, deterjan kalintisi da yapabiliyor cunku.