Yelda35 Tam 2 ay sürdü kakasını öğrenmesi. Kakası geldiğinde anne acıyo diyordu krem sürdürüyordu poposuna. Kakasının geldiğini acı olarak tarifliyordu. Ucuna geldiğinde oturtuyordum tuvalete o şekilde yapıyordu. Kakaların annesi bu suyun içindeymiş hadi kakaları annesine gönderelim bak özlemiş annesini vs. Anlatıyordum masal gibi. Sonra kitaplarla anlatmaya başladım. Kakanın korkulacak bişey olmadığını o şekilde anladı. Anladıktan sonra korku kalkınca ortadan sorunda çözüldü zaten. Kakazoo, Teonun kaka kitabı. Bunlar üzerinden anlatabilirsiniz