Kızlar merhaba, ben deprem bölgesinde depreme yakalanıp eşimle enkazda kaldım 30 haftalık hamileyken. Cok zor bir süreç tabi suan çocuğum neredeyse 2 aylık olacak Allah nasip ederse.. Bu süreçte korku, panik atak vs başladı. Tek kalamıyorum lavaboya bile cok korkuyorm gitmeye.. zaten korkudan sütüm gelmedi mama veriyorum bebeğe. Daha önce secita kullanmıştım bundan 4-5 sene önce. O süreci çok anımsayamıyorum ama sanki korkuya vs iyi gelmişti. Şimdi tekrar başlasam kullanan var mı? Korkuya endişeye iyi geliyor mu?