Jajajaja Ek gıdaya geçeceğiz 3 gün kuralını biliyorum ama ilk başta tek öğün mu gidiliyor ve kaç kaşık veriliyor Öğün sayısı ne zaman artıyor? Tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen 🫠
Irmakmelegim Jajajaja 7 .aya kadar sadece tadım yapıyorsunuz öğün deil sonra 7.ayda yavaş yavaş ogunlere geçiyorsun kziimdan örnek veriyim 4.5 ay ek gida tadima başladığımızda 6.ay 1 ana (yarım çay bardagi) 1 ara öğünü vardı 9 .ayda 2 ana öğünü 1 yaşında 3 ana öğünü oldu şuan 22 aylık olmak üzere 3 ana 1 ara öğünü var
kolonyalimendil Jajajaja şuan tadım olarak ilerleyeceksiniz mesela birinci gün yoğurttan bir çay kaşığı ikinci gün iki çay kaşığı üçüncü gün biraz daha fazla bu şekilde.. ben tadım geçişlerinde bir gün ara verdim mesela yoğurt tadımı bittikten sonra bir gün bişey vermedim.. öğün olarak 8 9 ay civarı diye biliyorum ben yanlışta olabilir daha iyi bilen biri yazar umarım🌺
Zlm Jajajaja tadimlar bitene kadar tek öğün zaten bir ay kadar suruyo. Mesela ilk havuç verdiniz ikinci olarak patates vericeksiniz havucu patates ile karistirsbilisiniz böyle böyle ekleyerek gidebilirsiniz yada tek patates tek havuç seklindede
Neslihann35 kolonyalimendil yoğurdu ne kadar vermemiz gerekiyor peki ölçü kase olarak benimde kafam karışıyor
Kbrky52 Ben 3 gün kuralı uygulayamadım , çünkü çalışıyorum bebeğime annem bakıyor ve 3 gün kuralı falan da uygulamazdı uygulamadı da 🤭 çok şükür kızım yiyor yaptıklarımı ☺️
kolonyalimendil Neslihann35 ilk tadımda yoğurdu bir çay kaşığı ikinci gün iki çay kaşığı üçüncü gün bir yemek kaşığı miktarında verdim ben kase ile vermedim.. daha sonrasında mesela havuca geçince havucun yanında yine az bi miktar verdim bu şekilde ilerledim ben.. zaten bebeğim çok sevmedi yoğurdu daha doğrusu tadım olayını sevmedi direk yemek istiyor 😂