Eyllkusu ilk huggies kullandim , turkiyede yok artik ama bi yerden bulduk son kalanlari cok cok memnundum.can bebe kullandik o da iyi.sleepy kullandik ve gobekten cis cikmaya basladi geceleri. Molfixe gectik hala da onu kullaniyoruz ama geceleri cok doluyo bez ve gobekten yine islak uyaniyo cocuk :( dun gittim sadece gece kullanmak icin prima aldim o da ayni. Ben anlamadim bu isi valla her gece ust bas degisiyoruz.