Babynisa Minigim38 Nasıl anladınız bizdede şüphelendiler 9 buçuk aylık göz dalmaları var EEG çekilecek 31 inde ama hastanede karşılaştığım bi kadın sonradan geçtiğini söylemişti
durukusunannesi_ Minigim38 sizin sonucunuzu çok merak ediyordum. Çok geçmiş olsun. Erken teşhis konulduğunda geçiyor ileriki zamanlarda diye duymuştum. Allah şifasını versin küçük meleğin 🌸
Elifmm Minigim38 ateşlimi geçirdi kac defa geçirdi canım bide ailede olan daha önce anne baba geçirmişmi şindi epilepsi diyorlar ama yanlış bence epilepsi olmadı için kalıcı olmadı lazım gececek belki ilaclarla canını sıkma
KeremikoMoM_ Minigim38 çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin bir daha yaşatmasın canım üstte kalsın postun🤲🏻
Minigim38 Babynisa gece uyurken birden nefesi kesildi kucağıma aldığımda yıkıldı bayıldı direk hastaneye gittim 24 saat içinde 3 kez nöbet gecirdi
Minigim38 durukusunannesi_ KeremikoMoM_ Aminn aminn dua eder misiniz bizim için inşallah hemen geçer 🤲🤲
Minigim38 Elifmm 24 saat içinde 3 kez oldu 2si yıkılma bayılma şeklinde diğeri gözünü bir yere odakladi kasılarak oldu ateş nöbetten sonra çıkmaya başladı ailemden babamda var
Elifmm Minigim38 aileden gelen nöbetler korkma bu kullandıgınız ilacla bidaha olmaz inşallah 2 seneye yakın kullanır doktor kontrollü şekilde keser ilacı hiç korkma canım geçmiş olsun
Tottikim Minigim38 instagram zishubu kizida epilepsi geciriyordu suan cocuk iyi mssallah ama annesi ona ozel tedavi diyetler uyguladi takip edip iletisime gecin bence
Zezeyze Minigim38 Yeğenime 9 aylıkken teşhis konuldu. Şuanda 17 yaşında çok şükür nöbet geçirmiyor, hiçbir sıkıntısı yok.
Elifmm Minigim38 ilacını hep synı saatte ver geçirme yada erken verme diyet falan yok canım normal günlük hayatına devam ediyor cocuk
Zezeyze Minigim38 Hayır. İlaç tedavisi ilk dört yıldan sonra bitmişti. Totalde sekiz yıl tedavi gördü.