2.5 aylık. Ateşi yok. Ara ara keyifli gülüyor ara ara durmadan ağlıyor. Hareketli. Ağlaması gazdan da olabilir ama iki üç gündür huzursuz. Annem grip oldu. Pazar günü de açık havadaki düğünde çok üşüdük hepimiz. Ben onu sardığımı düşünüyordum ama üşütmüş olabilir sanırım. Kakalar her zamankinden daha sulu geliyor.
Ne yapmak lazım üşüten bebeğe?