Merhaba anneler ! Benim kizim su an 15 aylik ismine tepki cogu zaman veriyor , göz temasi iyi, komutlati henüz tam almiyor.. al -ver, bezini cöpe at derim gider atar, hayir dedigim zaman anlar.. ama mesela topu bana ver yada kumandayi bana ver desem anlamiyor, isaret parmagini kullaniyor ama sadece biseyler göstermek icin, örnegin topu gösterirken bak diyor isaret ediyor .. bisey istedigi zaman agliyor isaretle istemiyor, henüz yürümüyor ayakta dikiliyor 2-3 adim atabiliyor tutunmadan.. baba bazen diyor ama bilincli mi bilmiyorum… bak - atti- mama - bu kelimeleri bilincli kullaniyor.. kitap bakmayo cok seviyor , ari sesi, kedi sesi , köpek sesi cikarabiliyor resimlere bakinca, ama mesela kedi nerde diYe sordumda göstermiyor .. korkum henüz beni anlamiyor komutlari anlamiyor olmasi.. bu duruma yasayip sonradan acilan bebekleri olan anneler lütfen yazarmisiniz ! Cok kafam karisik iki gündür sürekli bunu düsünmekten uyuyamiyorum