Çok çok geçmişler olsun 🙏🙏İnşallah iyidir kuzucuk🙏💐 benim de bebeğim düştü yataktan ve çok çok kötü hissettim kendimi. O an hemen eşimi arayıp hiç vakit kaybetmeden acile götürdük. 6 saat uyutmadık. Ki bebeğimin tam uyku saatiydi düştüğünde.. Kuzum çok zorlandı ama asla uyutmadık.. Çok şükür şimdi iyi ama lütfen çocuk acil varsa oraya gidin öncelikle. Biz küçük Bi yerde yaşıyoruz acile gittik ve sadece bekledik kusma vs olursa diye. Ki ömrümden ömür gitti. Halbuki çocuk acil olsa tomografi vs işlemler yapılırmış ama şimdilik sadece bu kadarını yapabiliriz demişti Dr…