Uyku tulumu candır. Doğduğu günder beri giydiriyorum. 1.6 tog olanlar geceleri 20 derece altına düşüyorsa uygun.22 dereceye kadar da giyiyor benimki. Ama özellikle 22 derece üstünde 1.6 biraz fazla geliyor ve bu durumda devreye 1 togluk uyku tulumları giriyor. Onlarda 25 dereceye kadar giyilebiliyor.25 üstü fazla gelir. Gündüz de 24 derece de artık thırt giyilir gündüz. Benimki evi içi 23 derece olur olmaz şortla geziyor.😄
Benim de 1 togluk uyku tulumuna ihtiyacım var bu dönem giyebilmesi için, lcw de göremedim uyku tulumu ama e bebekte var. 399 tl di. Tavsiye ederim🌿