Bebitom 2.5 aylık. Emziriyorum. Emmeye istekli bu arada güzel emiyor. Ama bazen çok sakin emiyor bazen emerken can çekişiyor sanki. Takip ettim. Genelde ya çok uykusu varken yapıyor bunu ya da süt çok geldiğinde. (Sağ mememden çok daha fazla geliyor) elleri kolları kıpır kıpır böyle. Memeden ayrılmaya çalışıyor ama bırakmak istemiyor gibi de. Ayırıyorum tekrar emmeye saldırıyor. Nedeni ne olabilir? İnternette gaz gibi okudum. Gaz sorunumuz vardı geçti diye düşünüyordum :/