Rabis2727 Ahhh böyle düşünmen öyle normalkiii, bende 7 Aralık’ta ikiz kızlarımı aldım kucağıma şükürler olsun. Eşim polis gecede de çalışıyor gündüzde de çalışıyor annem ile beraber bakıyorum ama ben bile yanımsa annem olmasına rağmen aynı sen gibi hissediyorum sürekli bir korku halindeyimm. Annem Ağustos gibi düğüne gidecek 5 günlüğüne falan o zaman ne yapacağım diye şimdiden kara kara düşünüyorum. Karnımdalarken hiç böyle hayal etmemiştim gerçekten çok zormuş, ha tabii güzelliği daha fazla cok seviyorum binlerce şükrediyorum ama uzun süre kızlarla baş başa kalma fikri beni aşırı tedirgin ediyor yetişemeyecekmişim gibi sankii. Yalnız değilsin 🙏🙏