Winnithepooh Dün gördüm ilanj şortlu takım 50 TL diye sevindim ve bedenleri görünce hüsran 😊 küçük beden getiriyorlar hep büyük bedenlerde pahalı bu fiyata bedeni 3-5 yaş vb bekliyorum ama olmuyor 🤭😁