5.5 aylık kızım aynı şeyi yapıyo doğdu doğalı huysuz hep kucak istiyo ağlasa da çıkartmıyorum . Emzik oyuncak vs veriyorum şarkı söylüyorum ona çünkü alsam alışacak benim de kollarım çok güçlü değil bir kaç ay sonra kucakta taşıyamayacak durumdayım o yüzden alıştırmıyorum . Tesettürlüyüm ve dışarıda kucakta taşımak çok daha zor o yüzden ağlasa da elimden geldikçe çıkartmıyorum. Siz çıkarttığınız için çığlık vs kullanıyo bence hergün 4,5 dk bindirin oyalayın tur atın alışır . Bizimki ilk günlere nazaran şuan daha çok alışmış durumda . Birde çevremde hep kucakta çocuk görüyorum hemen ağlamayı kullanıyorlar çocuklar ağlayarak çığlık atarak herşeyi yaptırıyorlar bizlere. Şuan ağlıyo evet ama ilerisi için onu böyle alıştıramam çünkü kollarım bu duruma müsait değil ikimiz için de en iyisi böylesi bence .