Merhaba arkadaşlar 15 günlük olduk bugün kızımla 🧿 ilk günler sarılık vardıye serum suyu verdım allaha şükür şimdi sarılık yok hakendaha vermelımıyım sizce su vermeyın diyorlar ama emdıkten sonra ağzı pamucak olmasın ver dedı annemler ne yapsam bilemedim siz verdınızmı hiç 🌸