Baba, mama, Seda( benim ismim), anne , duru , Dadya(kedimizin ismi) dede , köpek ,kitap , bıcıbıcı, bakkal amca şarkısında geçen var var :) do you like icecream diye sorduğumda no deyip kafa sallıyor :), aşağı , gel , çilek , tiktak, açıldı, beybi, çiş, sürekli konuşur bişeyler anlatır 🙏🏻🧿