Benim kızlarım 1 yasina girmek uzereler. Oyle duzenli uykulari vardi ki. Herkes derdi ki ikiz cocuklarim var deme, cocugum var deme. Doguda yasadigimiz icin artik sabah gün 5 te ayıyor. İkizlerimden biri her gun alarm kurmus gibi 5 ve 5 in herhangi bir dakikasinda ayakta. Ben de o saatte uyanıyorum. Gece uykusuna 8 de geciyorduk simdi 9 a kadar anca uyutuyorum. 12 gibi son mamalarini veriyorum uyandirmadan, gece uyanmasinlar diye. Evet gece uyanmiyorlar ama sabahin 5 inde uyanmasi beni cok yoruyor. Karartma perde mi alsam diye dusunuyorum. Kullanan ve faydasini goren var mi? Uykuyu uzatiyor mu?