alya00 Merhaba arkadaşlar.40 günlük bebeğim bilmeden eşim optipro almış. Anne sütü alıyor ve bu ara kaka yapamıyor. Acaba durumumuza hangi mama uygun comfort mu almalıyım
Alparslanim1 alya00 comfort gazlı ve kabız bebeklere özel üretilen bir mama . Optipro probiyotikli mama . Yani sizin comfort almanız daha doğru
Ecearya01 Elimde SMA OPTİPRO 1 numara 0-6 Ay 400 gr mama var hiç açılmamış kuzu son tüketim tarihi 31 ağustos elimde kaldığı için değerlendirmek istiyorum ve uyguna veriyorum 100 tl ye almak isteyen olursa hemen yazsın