aylizinannesiii Hiçbir şey yapmıyorum, tıbbi ilaç kullanmıyorum kendime de bebeğime de. Gribal durumlar, ateş, öksürük, burun akıntısı gayet normal. İlaçlar sadece semptomları yok eder, semptomları yok etmek de bağışıklığa ket vurmak demek oluyor ondan dolayı tam geçti gibi görünüyor ama tekrar başlıyor. Onun yerine ben kendi haline bırakıyorum ve vücut tam olarak hastalığa neden olan şeyi atmış oluyor. Geçmiş olsun.