Umutluluk Yüksek sese maruz durumundan kaynaklı galiba :( işitme kaybımı var acaba niye böyle oluyor bebek yüksek sesle ağlayınca aşırı cızırdıyor hem onun ağlaması hem kulak cızırtısı aşırı sinirlendiyor beni
MaviBoncuk_ Umutluluk aynısı bende de oluyordu. Sesi çok tiz bağırınca tam bağırıyor benim kızım 3 buçuk aylık. Bence alışık olmadığımız için..
aylizinannesiii Umutluluk bende de oluyor kızım üç yaşına girecek hala ağladığında yada yüksek sesle bişey izlediğimde aşırı geriliyorum sinir geliyor kulağım ugulduyor doktora gittim psikolojikmiş çok strese maruz kalınca vücut kendini böyle kapatmaya çalışıyormuş çok enteresan gelmişti bana