Merhabalar. Mersin’den yazıyorum. Anne karnında oğlumda böbrek büyümesi farkedilmişti, doğduktan sonra takip ettik. İdrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve ardından Dmsa ve Mag3 çekimi ve Voiding yapıldı. Her iki böbreğe de idrar geri kaçıyordu ve aynı zamanda her iki böbrekte de fonksiyon kaybı vardı. 1 yaşında kapalı operasyon geçirdi ve 6 ay sonra çekilen voiding sonucuna göre tekrar kaçak devam ediyordu. Bu sefer açık ameliyata karar verildi fakat 4 yaşına kadar enfeksiyon geçirmediği için bekleme kararı alındı. Ve antibiyotik tedavisine devam edilecek. Lütfen bu süreçleri yaşayan ve atlatmış arkadaşlar yazabilir misiniz ?