Kuzeyufuk Arkadaşlar ben 1500 TL’ye oturuyorum . Ev sahibim kirayı 5000 e çıkartacak. Yada cık diyor. 1senedir kontrat yaptık. 1 sene kontratsız oturduk. Şimdi bir arkadaş davalık okursunuz 5 sene oturma izni var 5 seneden önce çıkartamaz vs dedi mahkemeye versin va dedi bu olay nedir? Bu arada ben kirayı hep elden verdim arkadaslar
Melis1706 Kuzeyufuk kontrat yok e bide elden vermissiniz nasil kanitlicaksiniz.elden vermebiz zaten onun icin bir kere sknti cunku verfi odememk icin banka yoluyla istemiyorlar bir avukatla gorusun isterseniz sizi daha net aydinlatsin
Ogulluana Kuzeyufuk hiç bir hak iddia edemez siniz elden veriyorsunuz nasıl kanıtlayacak siniz kontratta yokmuş zaten benceyeni ev bulun malum kiralar her geçen gün artiyor
BZM Bizim ev sahibimizde çık dedi, dün elimize tebligat geldi. Ama biz hep bankaya attık, elimizde kanıtlı şekilde var. Avukatımız en az 1.5 en fazla 3-4 sene çıkaramaz dedi. Ama elden verme durumunda nasıl olur bilmiyorum