Bebee Bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa 15 güne kadar kaka yapmaması çok normal eğer çişini yapıyorsa sorun etmeyin. Benim kızımda aynı şekilde 3 aylık oldu sadece anne sütü alıyor ve bazen bir hafta bazen iki haftada bir kakasını yapıyor. Doktora götürdüm bende ilk başta telaşlanıp. Ama doktorum şunu söyledi bebek anne sütündeki faydalı besinleri zaten büyümek için kullanıyor. Sıvısını da çişiyle beraber atıyor. Zaten katı bir şeyle beslenmiyor ki her gün tuvaletini yapsın. Siz tuvaletini yapmıyor diye de stres ettiğinizde anne olarak bebek bunu hissediyor ve bu süreç daha da uzuyormuş. O yüzden normal bu durum bunu kabullenip yaptı yapmadı diye düşünmeyin. Yaptığında da muhtemelen tek hamlede güçlü yapacağı için sırtından çıkacak 😂