Yamhasoz Kızlar normal mi doktora gitmeli miyim? Hala emziriyorum annem süt verdiğin sürece normal diyo ama benle aynı zamanda doğum yapan arkadaşlarım hep oldu?
Didem20 Yamhasoz Evet normal ben 6 ay olmamıştım sonra olmuştu sonraki 2 ay da düzensizdi sonra düzene girdi. Emzirme döneminde normal fakat yine korunmasız ilişki durumunda da dikkatli olunmalı çünkü gebe kalma şansı oluyor yine de
Hohomoromu Yamhasoz ben 2 nisanda doğdu bebeğim hala olmadım regl 1 seneye kadar normal sanırım öyle diyorlar ilk bebeğimde 4. Ay da olmustum 2. 7 aylık oldu hala olmadım 😕
Princess1 Yamhasoz henüz 2 buçuk aylık bebeğim ancak doktorum 1 yaşına kadar olmayabilirsin endişelenme diye uyarmıştı
Yamhasoz Minnakoglum Didem20 Bisaniye Hohomoromu sağ olun kızlarr normal demek ki, alt karnımda hala şişlik var doğumdan beri regl olsam rahatlıcam sanki bakalım
yildizcihan Yamhasoz duzenli emziren annelerin 1.5 yasina kadar olmamalari normalmis ben sordum doktora. Benimle ayni zamanda dogum yapan arkadaslarim oldu. 15 ay oldu dogum yapali bende hala olmadim.
Yamhasoz yildizcihan teşekkür ederim öğrenmiş oldum ben de doğduğundan beri emziriyorum ondan demekki🥰