Snemmm Merhaba kozlar 17 aylık oğlum var b12 seviyesi çok yüksek çıktı bu durumu yaşıyan oldu mu aranızda
Svgcarim Mrh. Naptınız acaba düzeldi mi bizim de geçen ay 1506 çıkmıştı 11 aylıkken dün tekrar verdik 1 yaş 10 günlük biraz düşmüş ama hala yüksek 983 şimdi Snemmm Beraninannesii
Snemmm Bizim kide 1356 çıkmış takibe aldılar peki yeme düzeni hakkında ne dedi hayvansal gıdalar vermeyin dedi bize ama başka bilemiyorum ne yese iyi gelir ne vermemeliyim bir bilgin var mı