Kiviefe aynı sorunu ben yaşadım benimde bebeğim 500 gram verdi şuan hastanede yatıyoruz korkulacak bişey yok, doktorunuz üresine baktı mi? Kan ve idrar tahliline de bakmaları lazım eğer bakmazlarsa siz söyleyin. Benim kızımın üresi çok yukselmis meme reddi olduğu ve yeterli beslenemedigi için üresi yükseldiği için kanda da enfeksiyon oluşmuş çok şükür üre normale döndü, şimdi idrarında ki enfeksiyonun geçmesini bekliyoruz. 5 gündür hastanedeyiz serum takılı ama doktor anne memesine uygun biberon aldırdı yapacak bişey olmadığı ve kalmadığı icin sütü sagip biberonla besliyorum bir gece de verdiği kiloları aldı Allah’a şükür. Korkulacak cidden bişey yok hemen toparlar hastanede olursa, yatış verirlerse yatmaya devam etsinler lütfen hastanede çok daha çabuk toparlıyorlar. Allahım şifa versin 🤲🏻🤲🏻