Senaoz21
Paketli gida diyince anneler diken diken oluyo kimse marka vermez bence, kendin taze taze sık içir diyecekler simdiden soyleyeyim😂
Ben evde kendim karisik meyve suyu yapip iciriyorum ama disardaysak da kasmıyorum yani bilindik markalardan herhangi birini iciriyorum cok nadir.