Berra_K 250 ye yakın satışım var eskiden beri hem satıcı hem alıcıyım. İki türlü de sorun yasadıgım oldu. Alırken ürün anlatıldığı gibi değildi satarken de ürünüme çamur atan yırtıp gönderen benim ürünü alıp boş ürün geri iade eden oldu 4 yıldır yasadığım kötü şeyler oldu ama eskiden cok güzeldi kupon dönemleri vardı kargo en düşük 3 liraydı ah ah ne güzel günlerdi şimdi malını öldüren mi dersin 200 liralık ürüne 20 olur mu diyen mi dersin. Herseyi cm cm ölç mü diyen dersin 500 e yakın ürünü nasıl hepsini ölçeyim. Ben açıklamaya herseyi yazarım görselleri full detay eklerim ama yetmiyor onlara. Dolapta kargo boyutundan cok para ödediğim oldu misal bana 60 lira kalacak diyelim kargo benden 100 lira kesti gardropsda haksız kazanç oldu hiçbir geri dönüş alamadım bedavaya gitti üstüne ekstra para ödedim