Merhaba arkadaşlar öncelikle, Oğlum Haziran da 3 yaşına girecek biraz uzun olacak okuyanlar için şimdiden çok teşekkür ederim, öncelikle oğlum bebekken kelimeleri söylüyordu dede baba nene 1 yaşından sonra tamamen hepsini unuttu bazen ağzından kelime çıkıyor kaka baba dede geçen gün kargaya gaga dedi ama sonra yine unutuyor komutları her şeyi yapıyor her şeyi anlıyor iletişim de asla problem yok bütün renkleri hayvanları sayıları biliyor ama söylemiyor çok çabalıyorum uğraşıyorum ama asla söylemek istemiyor sadece her şeye bu bu bu diyor ve aşırı her şeyi soruyor bu bu diyerek bende tabi ki her seferin de cevap veriyorum doktora götürdük, konuşma gecikmesi olduğunu kreşe göndermemi söyledi öyle yapacağım ama kendi yaşıtlarını konuşurken görünce bir anne olarak çok üzülüyorum