Önceden kelime sayisi fazlaydi konusuyodu simdi sdce isaretlerle yada elimizden tutup qotrmeyle anlatiyo birde dışarda çok cekingen hemn kaynaşıp çocuklarin yanina qidemiyo normal mi bu durum. 2 yaş sendromumu bilmiyorum ama biseye hayir yapma bak byle olur die anlattiqimizda aqliyo kendini yerlere atyo sinir patlamasi yasiyo sizin bebeklerde bylemi 🥲