Busraa15 doyup doymadığıni cisli bezlerden anlayabilirsiniz birde. Kakasi tek ölçüt değil. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kakasını yapmaması normalmis. Benim bebeğim 3 aylık oldu. Hala tam kaka düzeni oturmadı. Kimi zaman 2 gün kimi zaman 3 gün yapmaz. Cisli bezini baz alıyorum bende. Birde sağlık ocağına gidip kilo kontrolu yaptırın mutlaka.. Annem sütüm az diye mama ile büyütmüş beni. O zamanlar bilinçli değillermiş. Mama hayvansal gıda olduğu için mideye oturur direk. Kolay acikmaz , böylelikle memeyi git gide bırakır. İhtiyaç duymaz. Benimde başlarda az gibiydi. Çok şu içtim. Komposto içtim. Kuru dut kompostosu, malt içecekleri içtim. Düzene girdi çok şükür. Facebookta emzirme akademisi ve emzirme yardımı diye iki ayrı grup var. Orada emzirme danışmanlari veya hemşireler size güzel yardımcı olurlar. Çok güzel bilgiler öğrendim oradan. Ne kadar emerse o kadar süt üretir meme. Emzirme danışmanlarinin tabiri ile gak dese meme verdim guk dese meme verdim ilk bir ay boyunca. Eğer sagdiginiz sütü biberonla verirseniz onun alışkanlığına kapılıp direk sizi reddetme eğilimine girer. Sakin biberon kullanmayın. Meme reddinin başlıca nedenlerinden biri. Alıştırma bardağı diye silikon ve yatsı uclu biberon ile verin. Maksat ucu memeye benzememesi. O zaman sizi red etmez emmeye devam eder