2 yaşında oğlum var. Sürekli arkadaşlarına vs. sarılıp öpmek istiyor. Çocuklar istemiyor bunaltıyor,ısrar ediyor. Oyun oynarlarken hiç bir ortam olmadığı halde birden aklına ne geliyorsa çocuklara durup sarılıp öpmeye çalışıyor. Bu durumdan artık çok rahatsız olmaya başladım ne yapacağımı bilmiyorum. Yanlış bir şey yapıp çocuğa sarılıp öpmenin kötü bir şey olduğunu düşündürtmek de istemiyorum ama bu şekilde de davransın istemiyorum. Çaresi olan lütfen yardım etsin.( Bu arada biz de ona sürekli sevgimizi gösteren bir aileyiz. Bu konuda bir eksiklik yaşayıp bu davranışları yaptığını düşünmüyorum.)