Dermin 13,5 aylık oğlum 8,5 kilo. Bizde sadece mamayla besleniyoruz ek gıda almıyor. Geçen ay doktora söyledim. Bir hafta mamaya ara ver dedi bir şekilde oyalayıp yedir dedi. Yemek düzeni oturunca günde iki kere mamaya devam et dedi. Bir gün mama vermemek için direndim ama 8 saat boyunca sadece ağzına yarım köfte sokabildik. Aç aç uyumaya da razı geldi. Kıyamadım yine mama veriyorum. Bilmiyorum ne olacak bu hali. Doktorumuz iştah açıcı şurup verdi, faydasını gördüm ama nasıl gördüm. 120 cc mama içen oğlum mamayı 150-180 cc ye çıkardı. Gece de mama için kalkıyor bir kere. Normalde 11 aylıkken gece beslenmesini kesmişti. Şuruptan sonra gece de kalkmaya başladı. Önerileri bende bekliyim burda valla yıldım aç kalmasından