Umutluluk Lütfen bilen yazarsa sevinirim,doğum yapalı 2ay oldu adet görmedim ama leke geliyor mesela 2hafta önce bir kere kahverengi geldi 1hafta sonra tekrar 1 damla geldi bugün tekrar pembe akıntı ile birlikte gelmiş .bu durumlarda gusül almam gerekir mi?
koalamiyim Umutluluk bunu ben de çok merak ediyorum. Kanamam 80 gün kadar ara ara sürdü her gün gusül abdesti alıyordum. 🫠
gkbyza Umutluluk 10 günden fazla süren akıntı vs özüre giriyor diye biliyorum ama daha iyi bilen biri cevaplayabilir
Nazendehanim Umutluluk Lohusalık dediğimiz süre sonunda kanamaniz olsa da gusül alınıyor diye biliyorum yani 40 gün dolunca gusül alabilirsiniz.
Umutluluk Nazendehanim kanama değil leke .adet sonrası lekelenmesi gusül gerekmiyor lohusalıktada gusül alınmaz diye düşündüm emin olmak istedim
Nazendehanim Umutluluk lohusaliginiz 40 gün dolunca bitmiş oluyor. Dinimizde verilen azami Süre 40 gün olduğu için lohusalık bitince gusül alıyorsunuz akintiniz olsa da. Ben lohusaligi sordunuz diye anladım.Adet sonrası lekelenmeyse eğer sorduğunuz örnegin adetiniz 7 gün sürüyorsa sonrası ozure girer lekelenmeniz olsa da tekrar gusle gerek kalmıyor. Benim bildigim böyle