sarppasa biz de 10 güne başlayacağız da ek gıdaya o sebeple sordum . Sizin bebeğimiz öğürüyor mu yerken ? Öğürüyorsa kaşık kullanmayı destekleyin diye okumuştum , kaşık ile oynaya oynaya boğazına kendi soka soka öğürme refleksi azalıyor , anneler genelde ağzının ucundan bırakıyoruz yemekleri , bebek ise kaşığı boğazına kadar götürüyor böylelikle alışıyor ve öğürmesi azalıyor