Kızlar 10 aylık kızımın ense ve kulak arkasına doğru küçük bezeler fark ettim, altıncı hastalık geçirdik ateşli şekilde , bir ay içinde üç dişi patladı araştırmalarıma göre bağışıklık düşünce oluyormuş , doktorumnormal dedi ama endişeliyim yaşayan var mı