50 günlük olduk 1 haftalık kolik sancılarımız var akşam başlayıp gece yarıları biten 😢 ama 2 gündür kolik sancısı kadar ağlamıyor sorun şu ki günde 1 defa ve yeterince ( eskisi gibi ) kala yapmıyor. Sürekli meme istiyor uykuyu bile orada istiyor. Mama verdim ( sms) içmiyor, yedekte anne sütüm vardı verdim içmiyor, kaşıkla verdim yine yok 😢 biberon chicco nun yamuk ağızlısı ( anne göğsüne benziyormuş) yani sorun ne acaba ? Kaka yapmadığı için doymadığını düşünüyorum ki hep meme istiyor ve göğüslerim de hallaç pamuğuna döndüğü için acaba yetmiyor mu diyorum ? Gündüzleri asla dalarak uyumuyor (1 saat bile ) ne olabilir Yardım edin. Yada ataksa sizler de durum nasıl ?
Uzun oldu affınıza sığınıyorum valla çok yorucu ve üzücü ❤️🩹